سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تنظیم قرارداد و دادخواست همراه لایحه

تنظیم دادخواست دیوان عدالت اداری

 

 1-  گرفتن فرم دادخواست دیوان عدالت اداری از دفتر های پست

2-  کامل کردم فرم تنظیم دادخواست دیوان عدالت اداری که شامل نام و نام خانوادگی شکوائیه کننده - نام پدر - شغل- نشانی (به طور کامل) - مشخصات وکیل دیوان عدالت اداری (در فرم دارا بودن) - طرف شکایت - مسئله شکایت و خواسته (خواسته بایست به فرم صریح و خوانا نوشته شود)


چرا با اهمیت ترین کار در مطرح شکوائیه در دیوان عدالت اداری دادخواست تنظیم شده جهت دادگر حقوق اشخاص اعم از حقیقی و عمومی غیر دولتی وجود دارد ؟

شما وقتی که عمل به ثبت دادخواست در دیوان می نمایید بعد از چند روز پیامکی با این مضمون برای شما ارسال می شود :

اقای/خانم ........ پرونده شما به شماره .......................... و شماره بایگانی ............. به زمینه ... دیوان عدالت اداری واگذار شد ، بررسی در دیوان غیر حضوری است و در فرم نیاز دعوت می شوید.

لذا همانگونه که ملاحظه می کنید قاضی دیوان عدالت اداری یدون حضور دوجانب شکوائیه و صرفا در اکثر مواقع با مطالعه دادخواست شما و اینگونه جواب طرف یا دوجانب شکوائیه عمل به بررسی و اصدار حکم دادگاه مبنی بر دستور به مدخل یا رد شکوائیه یا هرتصمیم مقتضی دیگری می نماید.

لذا بسیار با اهمیت است دادخواستی که شما تنظیم کرده اید صحیح و مستند به ضابطه بوده و به منظر بیان و ساختار شکلی اینگونه مناسب باشد، به به خاص اینکه موضوعاتی که در دیوان عدالت اداری قابل مطرح هستند اموری بسیار تخصصی می باشند به شیوه ای که تا اینکه بسیاری از وکلا و مشاوران حقوقی اینگونه محتمل در این زمینه ها دادهها چندانی نداشته باشند .

حال با توجه به این توضیحات کار منطقی این است که شما در صورتی که نیاز به تنظیم دادخواست در دیوان عدالت اداری دارید و یا با نحوه تنظیم دادخواست دیوان عدالت اداری آگاه نیستید از مشاوران یا وکلایی که به فرم کاملا تخصصی در این دایره فعالیت می نمایند کمک بگیرید و بدین فرم تا حد بسیاری در نتیجه شکوائیه خود تاثیر مثبت بگذارید.

گروه وکلای آریا دادیار با استفاده از مشاوران و وکلای متخصص در دایره دیوان عدالت اداری می توانند به شما در تنظیم دادخواست کمک نمایند کافیست از طریق ارتباط با شماره تماس داخل سایت و ارسال اسناد از طریق واتساپ و یا مراجعه حضوری اولین قدم خود را به درستی بردارید.

اینگونه شما می توانید از طریق همین سایت با نمونه آرای مثبت اخذ شده و نمونه دادخواست های دیوان عدالت اداری در موضوعات گوناگون از کیفیت کار ما اطلاع حاصل نمایید.

https://ariadadyar.com/%D8%AA%D9%86%D8%B8%DB%8C%D9%85-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D9%84%D8%AA-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C