سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تنظیم قرارداد و دادخواست همراه لایحه

تنظیم دادخواست مالیاتی

 

وکیل مالیاتی حقوقدانی است که در حل و فصل پرونده های مالیاتی شما می تواند از پیدایی بسیاری از مشکلات مالیاتی و تحمل پرداخت مبالغ سنگین مالیاتی خودداری کند. یک وکیل مالیاتی کارآزموده به سبب مهارت عالی که در رفع مشکلات پرونده های مالیاتی دارد می تواند از اتفاق گرفتاری ها و جرائم بسیار سنگین مالیاتی خودداری کند. 

اشخاص بسیاری از گرفتن وکیل مالیاتی با توجه به قیمت حق‌الوکاله خودداری می‌کنند؛ چرا که ادله ها برخورداری از مشاوره و راهنمایی یک وکیل مالیاتی بر اشخاص بسیاری مبرهن نشده است.

ادامه مطلب...

گرفتن مهریه بدون طلاق و با طلاق چه راههایی دارد؟

 

طبق رویه جدید در به خاص مطالبه مهریه، متقاضیان وصول مهریه آغاز بایست به اداره اجرائیات ثبت اسناد مراجعه کنند، زیرا : براساس بند ب ماده 113 ضابطه برنامه ششم افزایش، افرادی که سند رسمی لازم الاجرا از قبیل سند رهن، اجاره رسمی، پیوند نکاح دارند، برای اجرای مفاد سند خود، اول بایست به ادارات ثبت مراجعه کنند و نمی توانند آغاز از طریق دادسرا عمل نمایند .

گرفتن مهریه بدون طلاق امکان دارد؟

با توجه به قانون ما توانایی وصول مهریه بدون طلاق امکان دارد. مهریه حقی است که از زمان خوانده شدن صیغه پیوند بر گردن مرد می باشد و بایست در فرم مطالبه خانم آن را پرداخت کند.

مراحل گرفتن مهریه بدون طلاق

تا مدتی قبل برای مطالبه مهریه خانم یا وکیل ایشان بایست به دادسرا مراجعه می کردند و دادخواستی مبنی بر مطالبه مهریه را تهیه می کردند. در ادامه بایست لیست اموال شوهر و حساب های بانکی آقا را به دادسرا تقدیم می کردند تا بعد از کارشناسی زمینه یا همه ی اموال آقا با توجه به حد مهریه خانم توقیف می شد. در این پروسه دادسرا هزینه های چشم گیری را برای هزینه دادرسی مشخص کرده بود.

اگر در مورد اجرا گذاشتن مهریه و دیگر سوالات حقوقی سوالی دارید می توانید از خدمات حقوقی وب سایت آریا دادیار استفاده نمایید.


روند بررسی به دادخواست استرداد هدایای نامزدی

 

در به خاص طرح کردن دادخواست استرداد هدایای نامزدی توسط وکلای مجرب روند بررسی به این فرم است که هر یک از دو طرف این امکان را دارند که نسبت به طرف مقابل دادخواست خود را طرح نمایند و هدایای خود را مطالبه نمایند.

ادامه مطلب...

تنظیم قرارداد

 

در بیان مهم بودن تنظیم قرارداد در روابط کاری و تجاری افراد ، همین کفایت می کند که امروزه صدهها پرونده قضایی در مملکت در نتیجه فقدان یا تنظیم غیر تخصصی قرارداد مطرح است که تاوان آن هم چیزی جز ماهها و سالها اتلاف وقت در دادگستری و پرداخت هزینه های کلان نوجود دارد. این هزینه ها افزون بر خسارت معنوی و روانی است که به شخص وارد می شود و قابل ارزیابی به پول نیست.

ادامه مطلب...

تنظیم دادخواست دیوان عدالت اداری

 

 1-  گرفتن فرم دادخواست دیوان عدالت اداری از دفتر های پست

2-  کامل کردم فرم تنظیم دادخواست دیوان عدالت اداری که شامل نام و نام خانوادگی شکوائیه کننده - نام پدر - شغل- نشانی (به طور کامل) - مشخصات وکیل دیوان عدالت اداری (در فرم دارا بودن) - طرف شکایت - مسئله شکایت و خواسته (خواسته بایست به فرم صریح و خوانا نوشته شود)

ادامه مطلب...